sunnuntai 28. kesäkuuta 2015

'Cause I just need time


IMGP6577


IMGP6579


IMGP6581


IMGP6580




IMGP6572


IMGP6574


IMGP6584


IMGP6575


Heiii :D

Katos, en pitäny tällä kertaa melkein kahen viikon taukoa. 8))
Oon ollut hirveen laiska ja masentunut tylsän kesän takia, joten en oo oikein ollut edelleenkään motivoitunut kuvailemaan.
Mutta eilen (28.6 koska keskiyö) oli sen verran hyvä ilma ja lämmintä että päätin ottaa pari kuvaa.
 (ennen kun Ed taas menetti yhen raajan krhm) 

Itse oon aika tyytyväinen näihin kuviin, vaikka näitä olikin aika vähän. ^^
tykkään tuosta ekasta kuvasta ihan hirveesti hih
Ja siirsin tällä kertaa kuvat Flickristä tänne blogiin, kiitos Merviljalle tutoriaalista. 8)

Niinkun oon jo tässä hetken aikaa valitellut, en edelleenkään tiiä mitä mun pitäis tänne postailla. Hyviä shootteihin sopivia kappaleita tai paikkoja mulla ei juurikaan ole, joten niitä en oikein kehtaa kuvailla. Kuvatarinaa en pysty jatkamaan, koska ennen kun voin mun pitää tehä rahallisia uhrauksia sen eteen ja just nyt oon ihan vararikossa. ._.
siksi tuo otsikko hehja myös siksi että Take That:in Patience on ihana biisi heh heh
Jotenn kai mä sitten vaan otan tämmösiä random kuvia niinkun nyt. Ja viime kerralla. Ja sitä edellisellä.

Joo ei mulla muuta, en jaksa kirjotella kun hirvee darra cokiksesta. xd
Näkemisiin ~

<3: Markku

ps. menkää kuunteleen Take That:in biisejä pls

7 kommenttia:

  1. Taas niin ihania kuvia :3 kumpa määkin oisin yhtä hyvä kuvaan ku sää ;-; mut se voi johtuu siitäkin että sulla on varmaan sata kertaa parempi kamera xD

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos ^^ Kyllä sä voit olla jos harjottelet :D Mut on se kyllä totta että mulla on vähän parempi kamera joten xD

      Poista
  2. Ihania kuvia ja nuket on niin perf eeten kestä! *__* Olisiko kiinnostusta tulla pe 3.7 miittiin Treelle? Nähtäis keskustan suihkulähteellä klo 13.00^^

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos! :3 Mm vähän pelkään että mulla on menoja just sillon ;o; Mutta jos ne peruuntuu niin voin ehkä tulla käväsemään ^^

      Poista
  3. sieviä kuvia c: näissä on nätin kesäinen tunnelma ♥
    ja hyvä että tutosta oli apua kkk~~~

    VastaaPoista
  4. Terve terve hyvä Marve~ Satuin haastamaan teikäläisen, joten käythän kurkkaamassa? :3

    http://pullipadventures.blogspot.fi

    VastaaPoista

Jätäthän kommentin, se piristäisi päivääni kovasti! ♡