keskiviikko 10. kesäkuuta 2015

The Old Days


























.     .     .


No heipäs hei. e v e

Silmään sattuu ja oon aika väsynyt joten yritän olla kirjoittamatta mitään hirveän pitkää romaania.
Oon ollut viime viikon perjantaista asti mökillä, eikä oo juurikaan innostanut kuvailla nukkeja täällä koska 1. järkyttävä määrä hyttysiä joka puolella ja 2. täälä on joka päivä ihan hirveen kylmä. ._.
Huomenna palaan kuitenkin kotiin ja siellä luultavasti postailen enemmän.
Tosin, tullaan tänne mökille takasin tiistaina tai keskiviikkona ens viikolla (ääääh kuolen), joten postaan luultavasti vaan kerran tai pari kun oon kotona vaan 4-5 päivää.
Juhannuksen vietän kaverin mökillä, joten en lupaa sillekkään päivälle mitään postinkia, vaikka olishan se kiva tehä juhlapäivänä postaus muttah niin. :/

Tänään päätin kuitenkin mennä läheiselle autiotalolle kuvailemaan... kunnes Pochin pää irtos.
Siksi tuo viimeinen kuva, heh
En tiedä miten se on mahollista, että stock-vartalon "kaulatappi" katkeaa, mutta se tapahtu kumminkin. ._. Toisaalta onhan tuo kroppa jo reilusti yli 2 vuotta vanha ja ollut kaikenlaisessa käsittelyssä joten...
Mutta nou hätä niinkun iskä sanois. Onnekseni omistan varakropan johon kuuluu torso ja jalat. ^^'
Joten heti kun pääsen takas kotio niin vaihan Pochille ehjän kropan.
Akiko on kuitenkin kunnossa, Ed on kunnossa vaikka sen käsi lähtee kokoajan irti ja sen yks jalka on rikki, Choco on kunnossa, Abby on kunnossa jaaaa Youko on edelleen kaverillani "lainassa". ._.
Ja mun pitää hakee se siltä koska se ei jaksa tuoda sitä ite, ja se asuu jossain 3km päässä hmmmnnghh
ps. se ei oo tehny Youkolla mitään, se on vaan lojunu sen huoneessa käyttämättömänä. -_-

Ei mulla muuta. Saa nähdä, koska postaan seuraavan kerran. Ajattelin kotiin päästyäni käyttää jonkin verran aikaa erään cosplayni parantelemiseen, joten en tiiä jääkö kuvaamiseen paljoa aikaa. Mut yritän parhaani.

Tässä kaikki, olen puhunut, auf Wiedersehen.

ps. kommentoikaa pls </3 

pps. tästä tuli sittenkin romaani, voi juma



<3: Markku

9 kommenttia:

  1. Sun kuvatarinat on just upeita ♥___♥ ♪♪ mää katon tän sun blogin päivässä varmaan viis kertaa josko sää oisit tehny tänne jonkun postauksen xDD ++Aiiiiivan ihania kuvia x33

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Tiedän xDD Katot ehkä vähän liikaakin tätä blogia e v e ' Kiitos ♥

      Poista
  2. Ensinnäkin, todella ihania kuvia ~
    Toisekseen, olen hyvin pahoillani etten kommentoinut edelliseen postaukseen! Tiedän että se saattaa kuulostaa hyvin epäuskottavalta, koska kommentoin nyt kun olet maininnut asiasta postauksessa, mutta silti. Luen kaikki ihanat kuvatarinasi aina pisteestä pisteeseen, vaikken joka kerta kommentoisikaan. Kuvatarinasi ja kuvasi muutenkin ovat todella hienoja!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitoksia! Ei se haittaa, oon vaan välillä vähän epävarma lukeeko kukaan noita kuvatarinoita kun kommentit jää niin vähälle. ^^' Kiitos kuitenkin kun luet niitä! ♥

      Poista
  3. Noi kuvat oli tosi kauniita <3 Oot kyllä kehittynyt musta kuvaamisen suhteen ihan hurjasti ! :D

    Mutta sitten tohon sun kommentti juttuun; mä kyllä tiedän ton tunteen. Ensiksi käyttää monta tuntia aikaa siihen että kuvaa, sitten muokkaamiseen ja kaikkeen muuhun, mutta sitten tuntuu että ei saa tarpeeksi kommentteja. Totta kai ymmärrän sen että kommentit (varsinkin kuvatarinoissa oon huomannut että monilla) saa motivaation pysymään yllä mutta sähän voit ajatella myös asiaa näin: mitä jos monilla oli vaikka niinä alkupäivinä kun julkasit ton kuvatarinan niin kiireitä eikä ne ehtinyt kommentoimaan sen takia ja sitten kun ne ehtisi niin sun postauksesta on kulunut vaikka se 6 päivää niin ne muut ajattelee että "en mä enää noin myöhässä kehtaa kommentoida". Mulla nimittäin on monesti noin mutta nyt oon ajatellut että kommentti on kommentti, tuli se sitten milloin tahansa ja koska tiedän kuinka paljon muut ilahtuu siitä kun niille kommentoidaan niin miksi en tekisi sitä :-D

    Ittelläni taas ei oo löytynyt yksinkertaisesti aikaa kommentoida kun viime viikon (eli siis tolloin kun postasit kuvatarinasi) vietin Lahdessa ja nyt tällä viikolla oon joutunut säätämään oman tarinan kanssa kun siitä on vika osa tulossa ja muutenkin oon yrittänyt löytää aikaa ittelleni ja ystävilleni koska lähden Ruotsiin kolmeksi viikoksi yksin niin vähän on kiire tässä ollut :')

    Muista myös se että jos sun postaus saa katselukertoja niin sehän tarkoittaa että ihmiset ainakin lukee sen tarinan ! Vaikka kaikilla on niitä kuolleita lukijoita aina niin voin silti vaikka vannoa että yli puolet sun lukijoista lukee sun postauksia koska ne on itse liittyneet sun blogiisi että ne pystyisi lukemaan sun postauksia. En mä ainakaan liity blogiin lukijaksi jos mä en jaksaisi lukea niitä postauksia, tää kommentoiminenhan on pikku juttu vaan tän kaiken ohella XD

    Sun tarinasi on kuitenkin upea, oon seurannut sitä alusta alkaen ja on pakko sanoa että oot kehittynyt kuvaamisen suhteen ihan sairaasti <3 osa noista sun tarinan kuvista oli tosi taiteellisia + noi bokehit joidenkin kuvien taustalla oli U P E I T A. Sun pitää oikeasti ehdottomasti jatkaa tota tarinaa jos nautit sen kuvaamisesta, mä lupaan aina jotakin kommentoida mutta nyt kun meen sinne Ruotsiin niin en varmaan kauhen aktiivisesti/pitkiä kommentteja ehdi kirjoittaa ^^'

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Oh, kuinka pitkä kommentti o ^ o
      Ensinnäkin, kiitos! Ehkä oon tosiaan kehittynyt tässä jonkin verran ^^'
      Tiiän kyllä sen, että itseäni kiireisemmillä ihmisillä ei välttämättä ookkaan edes aikaa kommentoimiseen. Toisaalta, kun muihin postauksiin tulee yleensä kommenttia, teen aina jotenkin päätelmän että noihin kuvatarinoihin ei vaan kiinnitetä yhtä paljon huomiota. :I Ehkä vähän ylireagoin tän asian kanssa, mutta oon kyllä semmonen henkilö että rakastan lukea palautetta ja se merkitsee mulle enemmän kuin mikään muu. Toisaalta, en kyllä itekkään kommentoi ihan jokaiseen postaukseen jonka luen joten... XD Toivottavasti noita mun kuvatarinoita tosiaan luetaan! En oo varma kuinka tarkkoja nuo katselukerrat on (kun esim. YouTubessa katselukerroissa voi lukea 100 vaikka vaan 10 henkilöä on nähnyt kyseisen videon), mutta toivottavasti ne pitää paikkaansa. ^^'
      Olin kyllä vähän kärttyisällä päällä kun tätä kirjotin mutta nyt oon rauhottunut asian suhteen ja alan uskomaan että noita mun tarinoita oikeasti luetaankin välillä. :D
      Arvostan sitä että luet noita tarinoita, vaikket kommentoisikaan! Sun kaltaiselta mestarilta (kyllä, olet mestari kuvatarinoiden teossa *palvoo*) on niin arvokkaan tuntuista saada positiivista palautetta. :3 Kiitos paljon, ei sun oo kyllä pakko kommentoida kun oot kerran Ruotsissa, nauti vaan matkasta! ^^

      Poista
  4. mielettömän nättejä kuvia <3
    ja irtoilevat päät vaan on sitä jotain :DD

    anteeksi hirveästi etten päässyt kommentoimaan edelliseen postaukseen (oon tässäkin vähän myöhässä, että miten meni näin niinku omasta mielestä :DD), luin sen kyllä ja tykkäsin hurjasti ~! mun netti vaan täällä on mitä on vaikka yritystä kommentointiin kyllä löytyy :D

    alin kuva muuten on tosi sievä ^33^

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitoksia! ^^
      Kylläh :D 5/5

      Ei se haittaa yhtään! En oo ehkä vielä sisäistänyt sitä että muilla on oikeasti jotain tekemistä elämillään, kun oon ite tämmönen no-life luuseri joka ei tee ikinä mitään XD Ja nettiongelmat on sitten ihan oma (ihana) asiansa :DDD Kiva kun kuitenkin tykkäsit tarinasta!
      Ja kiitos vielä kerran u v u

      Poista

Jätäthän kommentin, se piristäisi päivääni kovasti! ♡